Hogyan tűnik el a „konyhás néni kar”?

A konyhás néni kar egy olyan jelenség, ami egyet jelent a sorskatasztrófával. Miért mondom ezt? Azért, mert mindjárt itt a tavasz, a rövid ujjas, aztán a nyár, a fürdőrucis szezon, és a szép csípő és dekoltázs mellett bizony a kellemes kar is hozzájárul a női test harmonikus összképéhez. Na, a konyhás néni kar, ahogy a permanens angyalszárny – mellyel leginkább rendelkezem, de ez egy másik sztori – pedig ugye koránt sem.

arm-fat-620x400

Marcsi erre kitalált pár szuper feladatot, ami brutál tricepsz izomzatot eredményez, s amire a csontkovácsom azt mondta, hogy

“Hát, hallod, ez jól be van állva.”

De nézzük akkor meg, hogy lehet megszabadulni ettől a rémségtől, a konyhás néni kartól ?

Mielőtt erre rátérünk, ejtsünk pár szót arról a feladatról, ami Marcsinál  valahol mélyen van kódolva, hogy ez jó és hasznos.

Mindennek az alfája és egyben az ómegája a PLANK. A plank pedig a sírazsírosok között egy ordenáré szitokszó, egy vörös ördög, egy fekete öves, kánikulában érlelt gonosz T-Rex. Ezt Marcsi olyan 35 mp-re képzelte el, és ebből 4 kört. A plank erőssége, hogy – bár mint megtudtam a konyhás néni kar nem iszkol előle -, jó a hasizomnak, vállaknak és a combhájnak is, szóval tessék gyakorolni lelkesen. Már Bogi is simán letolja a fél perces plankokat, sőt, mindenki az első csoportból. Marcsi állati büszke ránk, nekünk meg néha nem csak sír a zsírunk, hanem én például konkrétan azt éreztem, hogy sikít is. De ez lehet, hogy az csak én voltam.

361f8d3e4b8d8a0043cdcf1ef57c16a5

Elmondanám, hogy alapvetés nála, hogy bármilyen szenya egy feladat, de mégis megcsinálod, ne örülj!
Mert lesz még három kör belőle 😀 

  1. feladat

    A sunyi karkörzést úgy kell elképzelni, mint amikor a jeges járdán próbálsz egyensúlyozni, és Csőrikeként csapkodsz a karoddal. Szóval nem néz ki halálosnak, de hidd el, hogy másnapra olyan érzés, mintha 50 kilós liszteszsákokat cipeltél volna a Clark Adam térről a Mátyás templomig körömcipőben egész nap.

  2. feladat

És lesz ez rosszabb is. Ott van ugyanis a hátul a stelázsin megtámaszkodós és karhajlításokat végzős dolog – ekkor állt be a bicepszem és a derekam. Szóval veszel egy bármilyen 60-80 cm magas, stabil dolgot, és arra ránehezedsz háttal guggolva neki, és úgy csinálsz fordított fekvőtámaszt. Szuperkimerítő és nagyon hatásos. Pont így:

feat-get-rid-of-back-fat

  1. feladat

Sose hiszed el, hogyan tér vissza a gyerekkorod: pók- és rákjárással. Régen ebből, emlékszem, 2-3 tornateremkörnyit kellett összeszenvedni, és igazán jól ment akkoriban (a törpejárás nem). Most ezt nem ecsetelném hosszan, hogy sikerült.

spider_walk